نویسنده

نویسنده در تلاش است که بهترین محتواهای یونیک و ترجمه را ارائه دهد.

نویسنده

نویسنده در تلاش است که بهترین محتواهای یونیک و ترجمه را ارائه دهد.

  • ۰
  • ۰

اتومبیل های برقی یک مؤلفه اساسی در آینده با کربن پایین تر هستند ، اما گزارش جدید محققان دانشکده مهندسی دانشگاه تاندون در دانشگاه نیویورک این نکته را مطرح نمی کند که وسایل نقلیه برقی و ایستگاه های شارژ که آنها را تأمین می کنند می توانند بردارهای اصلی باشند. برای حملات سایبری در شبکه های برق شهری.


"در شبیه سازی ها با استفاده از اطلاعات عمومی در مورد استفاده از ایستگاه شارژ در منهتن و ساختار شبکه جزیره ، تیم تحقیقاتی ما دریافتند که ناوگان تقریباً تقریباً هزار وسیله نقلیه برقی به طور همزمان در حال شارژ برای نصب حمله ای است که اثرات آن می تواند با خاموشی مخالف باشد. یوری دوروکین ، استادیار گروه مهندسی برق و رایانه تاندون در NYU تاندون گفت.

کاندیدای دکترا NYU Tandon ، سامرات آچاریا رهبری این تحقیق را با همکاری دوورکین و پروفسور رامش کاری ، همچنین از گروه مهندسی برق و کامپیوتر انجام داد.

"این شبیه سازی یک تماس بیدار کننده برای عموم و سیاست گذاران است و تشویق به منظور پیش گیری از اقدامات لازم برای محافظت از داده های ایجاد شده بین اتومبیل های برقی و ایستگاه های شارژ - که اکثر آنها را می توان با یک هکر با مهارت در سطح دانشگاه همکاری کرد. "دوورکین گفت.

ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی نشان دهنده پیوند بین وسایل نقلیه الکتریکی پلاگین و شبکه برق است - یک نقطه دستیابی به واتی با فشار بالا که هکرها می توانند به طور بالقوه برای دستکاری شبکه استفاده کنند. هر وسیله نقلیه که از یک ایستگاه شارژ عمومی استفاده می کند ، داده هایی را در مورد مکان و زمان شارژ خود ، به همراه اطلاعات مربوط به میانگین کشیدن ساعت در هر ایستگاه ، تولید می کند. اطلاعات در مورد استفاده از انرژی برای بازیگر مخرب که مایل به دستکاری تقاضا در یک ایستگاه شارژ خاص است ، بسیار مهم است. این اطلاعات به راحتی قابل دسترسی است ، زیرا توسط برنامه های شخص ثالث که به صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی ارائه می دهند ، به صورت بی سیم منتقل می شود.

اطلاعات در مورد ساختار شبکه برق تکه تکه تر و دستیابی به آنها دشوار است. با این حال ، تیم تحقیق نشان داد که ترکیبی از اسناد و منابع عمومی موجود از طریق سازمان های تعیین کننده استاندارد صنعت و از انتشارات عمومی برنامه های آب و برق ممکن است برای ساخت توپولوژی شبکه برق و مدل سازی اجزای سیستم استفاده شود.

با هم ، این عناصر به یک مهاجم اجازه می دهد تا از ایستگاه های شارژ به عنوان پورتال استفاده کند تا از راه دور شارژ وسیله نقلیه الکتریکی و شبکه برق را با ایجاد بی ثباتی که می تواند از به سختی قابل توجه باشد تا به میزان قابل توجهی مختل کند ، دستکاری کند.

حملات شبکه برق فقط چیزهای کابوسهای پارانوئید نیستند. در سال 2015 ، یک حمله سایبری پیشرفته یک شبکه برق در اوکراین را فلج کرد و امسال ، یک حمله در مقیاس کوچک در غرب ایالات متحده به نخستین حمله موفقیت آمیز گزارش شده به شبکه برق خانگی تبدیل شد . محققان NYU Tandon تأکید کردند که اگرچه تعداد اتومبیل های برقی موجود در جاده امروز در حدود 1 میلیون نفر است - در یک مکان متمرکز نیست و بنابراین برای تولید تأثیر گزارش شده در شبیه سازی های آنها ناکافی است ، بی شک بالقوه خطر با ناوگان برقی بالا می رود. رشد می کند موسسه برقی ادیسون تخمین می زند که حدود 9/6 میلیون پورت شارژ از 18.7 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی قابل توجه پشتیبانی خواهد کردتا سال 2030 — یک تعداد مورد اختلاف ، گرچه همه پیش بینی کننده ها افزایش چشمگیر را پیش بینی می کنند. شهرستان نیویورک - که شامل منهتن است - بیش از 2500 وسیله نقلیه برقی ثبت شده است.

در حال حاضر ، در مورد پروتکل امنیت سایبری برای محافظت از داده های حاصل از شارژ وسیله نقلیه الکتریکی ، هیچ اجماعی وجود ندارد. جامعه امنیت سایبری وسیله نقلیه و خواسته است قدرت ایستگاه تولید کنندگان جزء، شرکت ابزار، ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث (از جمله توسعه دهندگان نرم افزار)، و مقامات فدرال به همکاری در یک مجموعه واحد و یکپارچه از پروتکل های امنیت سایبری و به دستورالعمل موضوع برای تشویق برق خودرو صاحبان برای حفظ قوی گذرواژه‌ها و مرتباً آنها را تغییر دهید.

  • ۹۹/۰۳/۰۶
  • writer writer

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی