نویسنده

نویسنده در تلاش است که بهترین محتواهای یونیک و ترجمه را ارائه دهد.

نویسنده

نویسنده در تلاش است که بهترین محتواهای یونیک و ترجمه را ارائه دهد.

۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

واحد خلا پمپ وکیوم برای تقطیر و بازیابی اسیدهای چرب

در مرحله تقطیر و بازیابی اسید چرب ، لازم است از واحد خلاء پمپ وکیوم آبی خلاء تخلیه شود تا نقطه جوش مواد کاهش یابد ، سپس آنها را گرم کرده و تبخیر کنید ، سپس آنها را برای بهبود خنک کنید. چگونگی انتخاب صحیح واحد خلاء در فرآیند تقطیر اسید چرب و بازیابی موضوعی است که نگرانی زیادی دارد. در زیر مختصرا توسط سازنده پمپ خلاء حلقه آب در مورد تقطیر و بازیابی اسیدهای چرب آمده است

با بهبود سطح زندگی مردم ، مصرف روغن خوراکی سال به سال در حال افزایش است و در نتیجه تعداد زیادی روغن زباله و مواد باقیمانده گریس به وجود می آید. بسیاری از فناوری ها و روش های جدید برای تصفیه و استفاده از این روغن های زاید و پسماندهای گریس پدید آمده اند. یک زنجیره کامل صنعتی از مجموعه ، تولید و کاربرد در چین شکل گرفته است.

منبع گریس زباله:

1. روغن زباله از رستوران ها و غذاخوری ها.

2. ضایعات شرکتهای ذبح کننده.

3. صنعت پردازش چرم. منبع پای روغن: عمدتا از باقیمانده های تولید شده توسط شرکت های فرآوری روغن خوراکی ، مانند روغن پنبه ، روغن سویا ، روغن کلزا ، روغن بادام زمینی و سایر لجن روغن و شاخ صابون است.

روش های پردازش و چشم انداز توسعه: مهم نیست که در این صنعت از روغن های زباله و پای روغن استفاده می شود ، برای ساختن اسیدهای چرب خام ابتدا باید تصفیه شود. سپس با توجه به فرآورده های روغنی مختلف ، برای به دست آوردن اسیدهای چرب با کیفیت مختلف ، روش های مختلفی مورد نیاز است ، که به ترتیب در ساخت صابون ، رنگ ، پردازش عمیق اسیدهای چرب و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. اسیدهای چرب خام به طور گسترده ای در صنعت صابون سازی استفاده می شوند. از آنها می توان برای هرگونه روغن و روغن باقیمانده استفاده کرد. اسیدهای چرب مورد استفاده در تولید صابون عمدتاً از سه مرحله اسیدی شدن ، هیدرولیز و تقطیر عبور می کنند و همچنین می توانند به اسیدهای دیگر تقسیم شوند. تولید اسیدهای چرب باعث ایجاد آسفالت گیاهی می شود که می تواند به جای روغن سنگین به عنوان روغن سوخت ، در چسب های ریخته گری مورد استفاده قرار گیرد.

در کل فرآیند ، انتخاب پمپ خلاء برای تقطیر یا کسری ضروری است. فقط مواد گرمایشی که الزامات درجه خلاء خاصی را برآورده می کنند می توانند پمپ خلا را به بهترین وجه کار کنند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. واحد خلاء توصیه شده توسط سازنده پمپ خلاء می تواند به شما در حل این مشکلات کمک کند. واحد خلاء می تواند در فرآیند خلاء به درجه خاصی از خلا برسد و نقطه جوش روغن را کاهش دهد به منظور تقطیر یا تقسیم اسیدهای چرب در دمای پایین ، نحوه انتخاب واحد خلاء مناسب برای حل بهبودی تقطیر اسیدهای چرب ، EVP تولید کننده پمپ خلاء به شما می گوید یک سیستم خلاء کامل ایجاد کنید.

واحد خلا برای تقطیر و بازیابی اسیدهای چرب

نویسنده: http://bluevacuumpump.ir/

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

دو محقق در Emercoin ، یک شبکه غیرمترقبه peer-to-peer (p2p) که دارای خدمات تجاری مطمئن blockchain است ، اخیراً یک فناوری جدید به نام Randpay را توسعه داده اند که فقط به کاربران این امکان را می دهد تا با رضایت گیرنده ، پرداخت و معاملات را انجام دهند. با استفاده از این فناوری جدید ، در مقاله ای که از قبل در arXiv منتشر شده است ، کاربران همچنین می توانند با اطمینان و به راحتی مقادیر داده خاص را به دست آمده از حسگرها ، قیمت سهام شخصی ، تصاویر بارگیری شده ، نتایج موتورهای جستجو ، عوارض جاده و منابع دیگر ریزپردازند.


اولگ خووایکو ، یکی از محققانی که این فناوری را توسعه داده است ، به TechXplore گفت: "رندپای طاقچه جدیدی را در فرآیندهای تجاری ایجاد می کند . وی گفت: "سایر فن آوری های پرداخت خرد به دلیل محدود بودن محدودیت مبادلات محدودیت های حداقل مبلغی دارند . با Randpay ، هزینه های معامله به همراه مبالغ پرداخت کاهش می یابد . در صورت نیاز بخشی از درصد ، "

بلاکچین پروتکل توسعه یافته توسط محققان با الهام از یک سیستم قرعه کشی الکترونیکی ... onald Rivest به در سال 1997 . در کار خود ، ریوست مفهوم بلیط های قرعه کشی الکترونیکی را معرفی کرد ، جایی که یک سیستم متمرکز وجود دارد و پرداخت ها فقط با حضور شخص ثالث قابل اعتماد و در صورت امکان ، یک تسهیل کننده قرعه کشی انجام می شود.

پروتکل blockchain که در حال حاضر توسط شبکه های cryptocurrency مورد استفاده قرار می گیرد ، قادر به پشتیبانی از پرداخت های قرعه کشی همکار به همسالان بدون ایجاد کانال های پرداخت به اصطلاح نیست. اولگ خوایکو و اولکسسی کوناشویچ ، دو محقق در Emercoin که رندپای را توسعه داده اند ، امیدوارند با به روز کردن پروتکل سنتی blockchain در هسته اصلی خود ، بر این محدودیت غلبه کنند.

پروتکل جدیدی که آنها پیشنهاد داده اند نیاز به امضای یک گیرنده برای تکمیل معاملات و انتشار خروجی ها در blockchain دارد. نکته قابل توجه ، Randpay اولین سرویس blockchain است که به ذینفعان پرداخت نیاز دارد تا معاملات را با استفاده از کلید خصوصی خود امضا کنند.

در هنگام استفاده از این فناوری ، گیرنده پرداخت یک آدرس منحصر به فرد ایجاد می کند ، در عین حال فضایی از آدرس های پرداخت احتمالی را نیز تعریف می کند ، از جمله آدرس ایجاد شده آنها. پس از آن ، پرداخت کننده یک آدرس تصادفی را از فضای مشخص شده توسط گیرنده انتخاب می کند ، سپس پرداخت یا معامله ای را به آدرس انتخاب شده ایجاد و ارسال می کند.


 
اگر آدرسی که وی انتخاب کرده است با شماره مشخص شده توسط گیرنده مطابقت داشته باشد ، از گیرنده خواسته می شود که معامله را امضا کند. هنگامی که گیرنده رضایت خود را می دهد ، معامله در blockchain منتشر می شود و پرداخت از طریق آن انجام می شود. اگر دو آدرس ارائه شده توسط گیرنده و گیرنده مطابقت نداشته باشد ، با این وجود معامله نامعتبر تلقی می شود و در نتیجه درخواست فرستنده نادیده گرفته می شود.

در مقاله اخیر خود ، Khovayko و Konashevych اثبات ریاضی را ارائه می دهند که Randplay از نظر آماری به مقادیر عادلانه همگرایی می کند که همه شرکت کنندگان در یک معامله در صورت استفاده از یک سیستم پرداخت متفاوت ، از دریافت یا ارسال آن استفاده می کنند. با این حال ، سیستم آنها به این هدف دست می یابد در حالی که به طور قابل توجهی هزینه هایی را که معمولاً پرداخت کنندگان برای انجام معاملات باید پرداخت کنند ، کاهش می دهد. این امر به خصوص برای ایجاد ریزپرداختها ، آن را ایده آل و از نظر اقتصادی پایدار می سازد.

خوایکو گفت: "فقط رندپای می تواند هزاران شهرک در ثانیه (تریلیون در سال) پردازش کند." "هیچ فناوری blockchain دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد. فکر می کنم این یک دستاورد عملی بی نظیر است. همچنین ، در تحقیقات ما اثبات ریاضی صحت الگوریتم و اجرای آن را بر اساس آمار ، رمزنگاری و نظریه بازی ارائه دادیم. موفقیت علمی مهم "

فناوری blockchain که توسط Khovayko و Konashevych توسعه یافته است ، چندین مزیت دیگر از جمله این واقعیت را دارد که نیازی به ایجاد و نگهداری اپراتورهای کانال جداگانه ندارد. برای استفاده از رندپای ، در واقع ، کاربران فقط به یک کیف پول معمولی Emer احتیاج دارند و مجبور نیستند به اپراتورهای شبکه بپردازند. این به طور قابل توجهی خطرات امنیتی مرتبط با استفاده از اپراتورهای شخص ثالث را کاهش می دهد.

Randpay به کاربران خود امکان انجام معاملات نامحدود بین همسالان را می دهد ، با پرداخت متوسط ​​برای هر اقدام کمتر از کوچکترین واحد در cryptocurrency موجود (یعنی Satoshi) در حال حاضر. علاوه بر این ، فناوری blockchain جدید به کاربران این امکان را می دهد تا ببینند که آیا "بلیط الکترونیکی" آنها تقریباً فوراً برنده شده است ، بدون اینکه در مدت زمان طولانی پول در کانالهای مختلف داشته باشند.

بر خلاف فن آوری های زنجیرباز شبکه رعد و برق ، که برای باز کردن یک کانال معین و یکی برای بستن آن ، یک معامله ایجاد می کند ، Randplay یک تراکنش واحد ایجاد می کند. رندپای نیز بدون تابعیت است ، به این معنی که محدودیت کمتری دارد و کاربران نیازی به ورود به هر نوع توافق با دولتها یا سایر طرفهای خارجی ندارند. علاوه بر این ، این امکان را می دهد که پرداخت را حتی اگر یکی از طرفین قبل از اتمام آن از اینترنت جدا شود ، طی کند. بنابراین ، اگر کاربر اتصال به اینترنت ضعیف نیز داشته باشد ، کار می کند.

خوایکو گفت: "در آینده ، رندپای می تواند در مرحله بعد از IoT (اینترنت چیزها) را باز کند." به عنوان مثال ، او می گوید که یک دستگاه EoT می تواند دیگری را برای کالاها یا خدمات پرداخت کند و تصمیم پرداخت بدون نمایندگی انسانی انجام می شود. چنین دستگاههایی هنگام تسویه پرداخت ها با یکدیگر کار می کنند.

خوویکو گفت: "یک کنترلر خانگی EoT را تصور کنید که برای برق / گاز / آب شما هزینه پرداخت می کند و با فروش برق از پنل خورشیدی ، داده های مربوط به دماسنج در فضای باز یا ترافیک Wi-Fi به افراد غریبه در فضای باز درآمد دارد."

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

این ممکن است شوک والدین باشد که با هرج و مرج روزانه زندگی کودک نو پا روبرو هستند ، اما پیچیدگی مغز در حدود سه سالگی به اوج خود می رسد.


تعداد اتصالات بین نورونها در چند سال اول ما تقریبا منفجر می شود. بعد از آن مغز قسمتهای بلااستفاده از این شبکه الکتریکی وسیع را هرس می کند و تا زمانی که به بزرگسالی می رسیم تقریباً نیمی از این تعداد را لاغر می کنیم. تأمین بیش از حد مغز کودک نوپا به ما این امکان را می دهد که زبان را بدست آوریم و مهارت های حرکتی خوبی ایجاد کنیم. اما آنچه ما استفاده نمی کنیم ، از دست می دهیم.

اکنون این سر و صدا و پیچیدگی پیچیده بیولوژیکی ، تیمی از محققان پرینستون را به ایجاد الگویی جدید برای هوش مصنوعی ، ایجاد برنامه هایی که مطابق یا فراتر از استانداردهای صنعت برای صحت استفاده از تنها بخشی از انرژی باشد ، القا کرده است . در یک جفت مقاله که در اوایل سال جاری منتشر شد ، محققان نشان دادند که چگونه با یک طراحی ساده برای یک شبکه AI شروع کنیم ، شبکه را با اضافه کردن نورون ها و اتصالات مصنوعی رشد دهیم ، سپس بخش های بلااستفاده را هرس می کنیم و یک محصول نهایی لاغر اما بسیار مؤثر را رها می کنیم.

استاد مهندسی برق نیرو جیرا گفت: "رویکرد ما همان چیزی است که ما آن را الگوی رشد هرس می نامیم." "این شبیه به کارهایی است که مغز از زمانی که کودک می شویم از کودک می گذرد ، وقتی کودک نوپا هستیم." در سال سوم ، مغز انسان شروع به قطع ارتباط بین سلولهای مغزی می کند. این روند تا بزرگسالی ادامه می یابد ، به طوری که مغز کاملاً توسعه یافته تقریباً در نیمی از اوج سیناپسی خود عمل می کند.

جه گفت: "مغز بالغ به هر نوع آموزشی که ما ارائه داده ایم ، تخصصی است." "این برای یادگیری با هدف های عمومی به عنوان مغز کودک نوپا چندان مناسب نیست."

رشد و هرس در نرم افزاری حاصل می شود که به بخشی از قدرت محاسباتی نیاز دارد و بنابراین از انرژی بسیار کمتری استفاده می کند تا پیش بینی های یکسانی در مورد جهان انجام دهد. محدود کردن مصرف انرژی برای بدست آوردن این نوع هوش مصنوعی پیشرفته - موسوم به یادگیری ماشین - بر روی دستگاه های کوچک مانند تلفن و ساعت بسیار مهم است.

"Xiaoliang Dai ، دانشجوی سابق فارغ التحصیل پرینستون و نویسنده اول در این دو مقاله می گوید:" اجرای مدل های یادگیری ماشین به صورت محلی بسیار مهم است زیرا انتقال [به ابر] انرژی زیادی می گیرد. دای اکنون یک دانشمند تحقیق در فیس بوک است.


 
در مطالعه اول ، محققان مبانی یادگیری ماشینی را بررسی کردند - ساختارهای کد انتزاعی به نام شبکه های عصبی مصنوعی . این تیم با بهره گیری از الهام از رشد اولیه کودکی ، یک ابزار سنتز شبکه عصبی (NeST) طراحی کرد که چندین شبکه عصبی برتر را از ابتدا ایجاد کرد ، بطور خودکار با استفاده از مدلهای ریاضی پیچیده که برای اولین بار در دهه 1980 توسعه یافت.

NeST تنها با تعداد کمی از نورون ها و اتصالات مصنوعی شروع می شود ، با اضافه کردن تعداد بیشتری از نورون ها و اتصالات به شبکه ، پیچیدگی را افزایش می دهد و هنگامی که یک معیار عملکرد معین را برآورده می کند ، با گذشت زمان و آموزش باریک می شود. محققان قبلی از استراتژی های هرس مشابه استفاده کرده بودند ، اما ترکیب رشد هرس - حرکت از "مغز کودک" به "مغز کودک نو پا" و لاغر شدن به سمت " مغز بالغ " - جهشی از تئوری قدیمی به نمایش جدید را نشان می داد.

مقاله دوم ، که شامل همکاران در فیس بوک و دانشگاه کالیفرنیا-برکلی، معرفی چارچوب به نام آفتابپرست که شروع می شود با نتایج مورد نظر و رو به عقب برای یافتن ابزار مناسب برای این کار. با وجود صدها هزار تنوع در جنبه های خاص یک طرح ، مهندسان با پارادوکسی از انتخاب روبرو هستند که فراتر از ظرفیت انسان است. به عنوان مثال: معماری برای توصیه فیلم به هیچ وجه شبیه به تشخیص تومورها نیست. سیستم تنظیم شده برای سرطان ریه متفاوت از سیستم سرطان دهانه رحم است. دستیاران دمانس ممکن است برای زنان و مردان متفاوت به نظر برسند. و غیره ، تبلیغات بی نهایت.

جه آفتابپرست را مهندسان هدایت به سمت زیر مجموعه های مطلوب از طرح ها توصیف کرد. جه با اشاره به اندازه گیری زمان انجام فرآیند محاسباتی ، گفت: "این یک محله خوب به من می دهد و من می توانم آن را در چند دقیقه از CPU انجام دهم." "بنابراین من می توانم خیلی سریع بهترین معماری را بدست آورم." به جای کل کلان شهر پراکنده ، فقط باید چند خیابان را جستجو کرد.

آفتابپرست با آموزش و نمونه برداری از تعداد نسبتاً کمی از معماری ها که نمایانگر طیف گسترده ای از گزینه ها است کار می کند ، سپس عملکرد آن طرح ها را با مجموعه مشخصی از شرایط پیش بینی می کند. از آنجا که آن کاهش هزینه های چشمگیر و آثار در سیستم عامل های بدون چربی، روش بسیار تطبیقی با توجه به "می تواند دسترسی به شبکه های عصبی برای سازمان های تحقیقاتی را که در حال حاضر نمی منابع لازم را به استفاده از این تکنولوژی گسترش،" پست وبلاگ از فیس بوک.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

یک سیستم امنیتی جدید و غیرقابل تصرف که توسط محققان دانشگاه علم و فناوری کینگ عبدالله (KAUST) ، دانشگاه سنت اندروز و مرکز فرآیندهای غیر متعارف علوم (علوم CUP) ایجاد شده است برای تحول در حریم ارتباطات است.


تیم بین المللی دانشمندان تراشه های نوری ایجاد کرده اند که امکان ارسال اطلاعات از کاربر به کاربر را با استفاده از یک ارتباط غیرقابل هک یک بار که به "محرمانه کامل" بدست می آید ، می دهد تا از داده های محرمانه با ایمن تر از گذشته در کانالهای ارتباطی کلاسیک عمومی محافظت شود. .

سیستم پیشنهادی آنها از تراشه های سیلیکونی که حاوی ساختارهای پیچیده ای هستند که بطور غیرقابل برگشت تغییر می کنند ، ارسال می کنند تا اطلاعات را با یک کلید یک زمانه ارسال کنند که هرگز توسط مهاجمی قابل بازیابی و رهگیری نیست.

نتایج منتشر شده در ژورنال علمی ارتباطات طبیعت مسیری جدید را به سمت اجرای رمزنگاری پنهان کاری کامل در مقیاس جهانی با هزینه های موجود باز می کند.

وی گفت: "این روش جدید کاملاً غیرقابل شکست است ، همانطور که در مقاله ما با دقت نشان داده ایم. می توان از آن برای محافظت از محرمانه بودن ارتباطات مبادله شده توسط کاربران جدا شده توسط هر مسافت ، با سرعت فوق العاده نزدیک به حد مجاز نور و در نوری سازگار با الکترونیک ارزان و الکترونیکی استفاده کرد. چیپس ، "می گوید: استاد آندره دی فالکو از دانشکده فیزیک و نجوم در دانشگاه سنت اندروز و اولین نویسنده این مطالعه است.

تکنیک های رمزنگاری استاندارد استاندارد اجازه می دهد تا اطلاعات به سرعت ارسال شود اما توسط رایانه های بعدی و الگوریتم های کوانتومی قابل شکسته شدن هستند. این تیم تحقیقاتی می گوید روش جدید آنها برای رمزگذاری داده ها ، غیرقابل شکست است و از شبکه های ارتباطی موجود استفاده می کند و فضای کمتری را در شبکه ها نسبت به ارتباطات رمزگذاری شده سنتی به خود اختصاص می دهد.

یک سیستم امنیتی غیرقابل رکود جدید که توسط محققان دانشگاه سنت اندروز ، دانشگاه علوم و فناوری پادشاه عبدالله (KAUST) و مرکز فرآیندهای غیر متعارف علوم (علوم CUP) ایجاد شده است برای تحول در حریم شخصی ارتباطات است. اعتبار: قادر باشید
"با ظهور رایانه های قدرتمندتر و کوانتومی ، کلیه رمزگذاری های فعلی در مدت زمان بسیار کوتاهی شکسته می شوند ، حریم خصوصی فعلی و از همه مهمتر ارتباطات گذشته ما را افشا می کنند. به عنوان مثال یک مهاجم می تواند پیام رمزگذاری شده ای را که امروز ارسال می شود ، ذخیره کند. و منتظر بمانید تا فناوری مناسب برای رمزگشایی ارتباطات در دسترس باشد. "

دکتر فراتالوچی گفت: "اجرای منابع گسترده و مقرون به صرفه برای امنیت جهانی یک مشکل جهانی است که این تحقیق توانایی حل آن را برای همه و همه جا دارد. ادامه می یابد


 
روش جدید از قانون کلاسیک فیزیک برای محافظت از پیام ها و به ویژه قانون دوم ترمودینامیک استفاده می کند. این تکنیک به رمز و راز کامل می رسد ، به این معنی که هکر هرگز قادر به دستیابی به اطلاعات موجود در ارتباطات نیست .

کلیدهای تولید شده توسط تراشه ، که هر پیام را باز می کنند ، هرگز ذخیره نمی شوند و با پیام ارتباط برقرار نمی شوند ، و حتی نمی توان آنها را مجدداً بازیابی کرد ، حتی توسط خود کاربران ، با اضافه کردن امنیت اضافی.

"این سیستم راه حل عملی است که بخش امنیت سایبری از زمان اثبات نظریه پنهان کاری کامل در سال 1917 توسط گیلبرت ورنم منتظر است. این یک کاندیدای کلیدی برای حل تهدیدات جهانی امنیت سایبری ، از خصوصی تا امنیت ملی ، همه راه های هوشمندانه خواهد بود. شبکه های انرژی. " می گوید دکتر آلوئیزیو م کروز ، بنیانگذار و مدیرعامل مرکز فرآیندهای غیر متعارف علوم (علوم CUP) در کالیفرنیا ، و مؤلف این تحقیق.

این تیم در حال حاضر مشغول توسعه برنامه های کاربردی تجاری از این فناوری ثبت شده ، یک نسخه ی نمایشی کاملاً کاربردی است و در حال ساختن نرم افزاری کاربر پسند برای این سیستم است.

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

روبات ها برای تعداد زیادی از مبتلایان به اختلالات حرکات عصبی وعده هایی را می دهند که به شدت بر کیفیت زندگی آنها تأثیر می گذارد. اکنون محققان از تکنیک های هوش مصنوعی برای ساختن یک مدل الگوریتمی استفاده کرده اند که باعث می شود روبات ها هنگام مقابله با لرزش دست ، دقیق تر ، سریع تر و ایمن تر شوند.


مدل آنها ، که برای استقرار دیگران آماده است ، این ماه در گزارش های علمی ، یک مجله آنلاین از طبیعت ظاهر می شود . تیم بین المللی قوی ترین تکنیک ها را تا به امروز برای توصیف لرزهای دست پاتولوژیک علائم مشکلات رایج و ناتوان کننده حرکتی که بر تعداد زیادی از بزرگسالان سالخورده تأثیر می گذارد ، گزارش کرده است. یک میلیون نفر در سراسر جهان به بیماری پارکینسون مبتلا شده اند ، فقط یکی از بیماری های عصبی که می تواند باعث لرز دست شود.

در حالی که فناوری هایی مانند لباس اسکلت پوشیدنی پیچیده و روبات های عصبی می توانند به افراد کمک کنند تا برخی حرکات غیر ارادی را جبران کنند ، این دستیاران روباتیک نیاز دارند که بطور دقیق حرکت های غیر ارادی را در زمان واقعی پیش بینی کنند - یک تاخیر فقط 10 یا 20 میلی ثانیه می تواند جبران مؤثر دستگاه و در آن را خنثی کند. برخی موارد حتی ممکن است ایمنی را به خطر اندازد.

مجموعه داده های بزرگ جمع آوری شده در مرکز اختلالات حرکتی لندن (انتاریو) و مدل یادگیری ماشین پیشگویی تیم را که آنها PHTNet نامگذاری کرده اند ، برای "لرزش های دست پاتولوژیکی با استفاده از شبکه های عصبی مکرر" وارد کنید. آنها با استفاده از سنسورهای کوچک ، حرکات دست 81 بیمار را در دهه 60 و 70 تجزیه و تحلیل کردند ، سپس از یک روش مدل سازی شبکه عصبی عمیق مبتنی بر داده های جدید برای استخراج اطلاعات پیش بینی کننده برای همه بیماران استفاده کردند.

مقاله آنها جزئیات مدل و آموزش هوش مصنوعی را نشان می دهد و میزان اطمینان 95٪ بیش از 24300 نمونه را گزارش می کند.

S. Farokh Atashzar ، همکار نویسنده گفت: " الگوی ما قبلاً در مرحله آماده استفاده قرار دارد ، در دسترس متخصصان مغز و اعصاب ، محققان و توسعه دهندگان فن آوری کمک است." روبات های همراه با هوش مصنوعی هنگام انجام تحقیقات دکتری و پس از دکترا در کانادا. وی ادامه داد: این نیاز به محاسبات قابل ملاحظه ای دارد ، بنابراین ما قصد داریم یک روش کم محاسبات ابری را با قدرت کم انجام دهیم که به روبات های پوشیدنی و اسکلت های خارجی کمک می کند تا در خانه بیماران کار کنند.

http://socialmediainuk.com/story5454214/پمپ-وکیوم-آبی

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

محققان MIT راهی برای ادغام "تخته های نان" - سکوک های صاف و گسترده ای که برای نمونه سازی الکترونیک استفاده می شود ، به طور مستقیم روی محصولات فیزیکی اختراع کرده اند. هدف این است که یک روش سریعتر و آسان تر برای آزمایش توابع مدار و تعامل کاربر با محصولاتی مانند دستگاه های هوشمند و الکترونیک انعطاف پذیر ارائه شود.


تخته های چوبی تخته های مستطیل شکل با آرایه های سوراخ های سوراخ شده در سطح هستند. بسیاری از سوراخ ها اتصالات فلزی و نقاط تماس بین آنها وجود دارد. مهندسان می توانند اجزای سیستمهای الکترونیکی - از مدارهای اصلی تا پردازنده های کامل کامپیوتر - را به سوراخ های محل اتصال آنها وصل کنند. سپس ، آنها می توانند به سرعت مورد نیاز آزمایش ، تنظیم مجدد و مجدداً آزمایش کنند.

اما تخته های نان برای ده ها سال به همین شکل باقی مانده اند. به همین دلیل ، دشوار است که آزمایش کنید که چگونه الکترونیک ، به عنوان مثال ، پوشیدنی ها و دستگاه های هوشمند مختلف را به نظر می رسد و احساس می کنید. به طور کلی ، مردم ابتدا مدارهای مربوط به تخته های سنتی را آزمایش می کنند ، سپس آنها را روی نمونه اولیه محصول می ریزند. اگر مدار نیاز به تغییر دارد ، برای آزمایش و غیره دوباره به تخته سنگ می آید.

در مقاله ای که در CHI (کنفرانس عوامل انسانی در سیستم های محاسباتی) ارائه شده است ، محققان "CurveBoards" ، اشیاء با چاپ 3 بعدی با ساختار و عملکرد یک تخته میز را که روی سطح آنها قرار گرفته است ، توصیف می کنند. نرم افزارهای سفارشی به طور خودکار اشیاء را طراحی می کنند ، تکمیل شده با سوراخ های توزیع شده که می توانند با سیلیکون رسانا پر شوند تا الکترونیک را آزمایش کنند. محصولات نهایی نمایش دقیقی از چیز واقعی هستند اما دارای سطوح تخته نان هستند.

محققان در مقاله خود می نویسند که CurveBoards شکل و شمایل یک جسم را حفظ می کند ، ضمن اینکه طراحان این امکان را به شما می دهند که پیکربندی های جزء را امتحان کرده و سناریوهای تعاملی را در حین تکرار نمونه سازی آزمایش کنند . محققان در کار خود ، CurveBoards را برای دستبندهای هوشمند و ساعت ، Frisbees ، کلاه ایمنی ، هدفون ، یک قوری و یک خواننده الکترونیکی انعطاف پذیر و پوشیدنی چاپ کردند.

جونی ژو ، نویسنده اول ، دانشجوی فارغ التحصیل کامپیوتر می گوید: "در تخته های نان ، شما عملکرد مدار را نمونه می کنید. اما فرم آن را ندارید. چگونه می توان از الکترونیک در یک محیط نمونه اولیه در دنیای واقعی استفاده کرد." آزمایشگاه علوم و هوش مصنوعی (CSAIL). "ایده ما این است که این شکاف را پر کنیم ، و فرم و آزمایش عملکرد را در مرحله اولیه از نمونه سازی یک شیء ادغام کنید. ... CurveBoards اساساً یک محور اضافی را به محورهای موجود [سه بعدی] XYZ موجود از جسم اضافه می کنیم - محور" تابع ". ""


 
نرم افزار و سخت افزار سفارشی

یک مؤلفه اصلی CurveBoard نرم افزار ویرایش طراحی سفارشی است. کاربران یک مدل 3 بعدی از یک شی وارد می کنند. سپس ، آنها فرمان "تولید سوراخ های سوراخ" را انتخاب می کنند و نرم افزار بطور خودکار تمام سوراخ های سوراخ را به طور یکنواخت در سراسر شیء نقشه برداری می کند. کاربران سپس طرح بندی های اتوماتیک یا دستی را برای کانال های اتصال انتخاب می کنند. گزینه اتوماتیک به شما امکان می دهد تا با کلیک یک دکمه ، چیدمان متفاوتی از اتصالات را در همه نقاط سوراخ کشف کنند. برای چیدمان های دستی ، می توان از ابزارهای تعاملی برای انتخاب گروه های سوراخ ها استفاده کرد و نوع اتصال بین آنها را نشان داد. طرح نهایی برای چاپ 3 بعدی به یک پرونده صادر می شود.

CurveBoards تخته های نوری سه بعدی هستند - معمولاً برای نمونه سازی مدارهای معمولی استفاده می شوند - که می توانند توسط نرم افزارهای سفارشی ، چاپی سه بعدی و مستقیماً در سطح اشیاء بدنی مانند ساعتهای هوشمند ، دستبندها ، کلاه ایمنی ، هدفون و حتی الکترونیک قابل انعطاف طراحی شوند. CurveBoards می تواند یک تکنیک نمونه سازی اضافی را به طراحان ببخشد تا بهتر ارزیابی کنند که مدارها روی محصولات بدنی که کاربران با آنها در تعامل هستند چطور ظاهر و احساس می کنند. اعتبار: دیشیتا توراخیا و جونی جی
هنگامی که یک شیء 3 بعدی بارگذاری می شود ، این نرم افزار اساساً شکل خود را به یک "چهارگوشه" مجبور می کند - هر جا که این شیء به صورت دسته ای از مربعهای کوچک نمایش داده شود ، هر کدام دارای پارامترهای جداگانه هستند. با انجام این کار ، یک فاصله ثابت بین میادین ایجاد می کند. سوراخ های سوراخ دار (مخروط ، با انتهای گسترده روی سطح و پایین آمدن) در هر نقطه ای که گوشه های مربع ها لمس می شوند قرار می گیرند. در مورد چیدمان کانال ، برخی از تکنیک های هندسی اطمینان حاصل می کنند که کانال های انتخاب شده بدون عبور از یکدیگر ، اجزای الکتریکی مورد نظر را به یکدیگر وصل می کنند.

محققان در کار خود ، اشیاء 3 بعدی را با استفاده از یک سیلیکون انعطاف پذیر ، با دوام و غیر رسانا چاپ کردند. برای تهیه کانال های اتصال ، آنها یک سیلیکون رسانا سفارشی ایجاد کردند که می تواند درون سوراخ های سوراخ شده سوراخ شود و پس از چاپ از طریق کانال ها جریان یابد. سیلیکون ترکیبی از مواد سیلیکونی است که با حداقل مقاومت در برابر الکتریسیته طراحی شده است و به انواع مختلف الکترونیک امکان عملکرد را می دهد.

برای اعتبارسنجی CurveBoards ، محققان انواع محصولات هوشمند را چاپ کردند. برای مثال هدفون به کنترل منو برای بلندگوها و قابلیت پخش موسیقی مجهز شده است. یک دستبند تعاملی شامل یک صفحه نمایش دیجیتالی ، LED و Photoresistor برای نظارت بر ضربان قلب و یک سنسور شمارش مرحله است. یک قوری یک دوربین کوچک برای ردیابی رنگ چای و همچنین چراغ های رنگی روی دسته برای نشان دادن مناطق گرم و سرد است. آنها همچنین یک خواننده کتاب الکترونیکی پوشیدنی با صفحه نمایش انعطاف پذیر چاپ کردند.

http://prbookmarkingwebsites.com/story4993207/پمپ-وکیوم-آبی

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

تا سال 2050 ، فن آوری های فتوولتائیک که نور خورشید را به الکتریسیته تبدیل می کنند ، بسیاری از ساختمانهای یک و چند خانواده در سوئیس را قادر می سازند تا انرژی کافی برای تأمین نیازهای مصرفی خود ، از جمله شارژ وسایل نقلیه برقی تولید کنند. Ursin Gstöhl و استفان Pfenninger از ETH Zürich این یافته ها را در ژورنال دسترسی آزاد PLOS ONE در 4 مارس 2020 گزارش می کنند.


کاهش اتکا به سوخت های فسیلی تمرکز اصلی تلاش برای کاهش تغییرات آب و هوایی است. فتوولتائیک جایگزین امیدوار کننده ای را ارائه می دهد که می تواند خودکفایی انرژی را در سطح خانوارهای فردی افزایش دهد. در حالی که مطالعات قبلی جنبه های مختلف خانوارهایی را تولید کرده است که انرژی خود را تولید می کنند ، هیچکدام تصور بزرگی از امکان پذیری آنها در یک کشور معتدل مانند سوئیس انجام نداده اند.

برای رفع این شکاف ، گشتول و پفننینگر امکان سنجی فنی و مالی خودکفایی انرژی برای خانوارهایی که به وسایل نقلیه الکتریکی سوئیچ می شوند و برای تأمین انرژی تمام نیازهای خود از جمله گرمایش به برق فتوولتائیک روی می آورند ، ارزیابی کردند. محققان با استفاده از داده های موجود ، طیف وسیعی از انواع مختلف ساختمان و تقاضای انرژی را مورد بررسی قرار دادند.

تجزیه و تحلیل نشان می دهد که خودکفایی کامل تا سال 2050 از نظر فنی برای ساختمانهای یک و چند خانواده در سوئیس در طیف وسیعی از سناریوها امکان پذیر است. خودکفایی به راحتی برای خانواده های یک خانواده با تغییر رفتاری به کاهش تقاضای انرژی و با الگوی استفاده از وسایل نقلیه شهری به راحتی قابل دستیابی است . در مقابل ، یک ساختمان چند خانواده با تقاضای انرژی متعارف و الگوهای استفاده از وسایل نقلیه روستایی نیاز به پیشرفت در بهره وری از فناوری فتوولتائیک دارد.

امکان سنجی مالی خودکفایی پیش بینی شده به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله مشوق های دولت و هزینه فناوری های ذخیره انرژی . ساختمانهای کاملاً خودکفا نسبت به ساختمانهایی که کاملاً الکتریسیته هستند اما هنوز به شبکه متصل هستند گرانتر هستند ، اما خانواده هایی که هنوز هم از سوخت های فسیلی برای گرمایش و وسایل نقلیه استفاده می کنند. به عبارت دیگر ، برقگیری قطعاً برای خانواده ها از نظر اقتصادی سودمند است ، با این که خودکفایی با حق بیمه هزینه های اضافی در می آید.

با این وجود ، ترکیبی از کاهش هزینه های ذخیره سازی ، افزایش قیمت سوخت های فسیلی و اقدامات سیاسی می تواند منجر به افزایش شیوع خانوارهای کاملاً خودکفا در سوئیس شود. این یافته ها می تواند در مورد سایر کشورهای بسیار صنعتی با آب و هوای معتدل نیز صدق کند.

http://bookmark-template.com/story6881390/پمپ-وکیوم-آبی

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

دولت آمریکا مقررات جدیدی را با هدف تغییر استانداردهای ایمنی مسافر در اتومبیل ارائه می دهد که می تواند موانع وسایل نقلیه خودمختار باشد.


اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی می گوید که به دنبال اظهارنظر در مورد استانداردهای به روز شده پیشنهادی است تا خودروهایی را که دارای کنترل دستی مانند فرمان یا پدال ترمز نیستند ، در نظر بگیرند. وسایل نقلیه خودمختار همچنین ممکن است رانندگان در صندلی راننده سنتی نشسته نباشد.

آژانس روز سه شنبه در بیانیه ای گفت که این پیشنهاد شرایط و مراحل آزمایش را تجدید نظر می کند. همچنین روشن می کند که استانداردهای استاندارد حفاظت از مسافر در مورد وسایل نقلیه ساخته شده مخصوص حمل کالاها و نه افراد اعمال نمی شود.

جیمز اوونز ، مدیر بازیگر NHTSA در بیانیه ای گفت: "ما نمی خواهیم مقررات تصویب شده مدت ها قبل از توسعه فناوری های خودکار مانع ناخواسته و غیر ضروری در برابر نوآوری و بهبود ایمنی در بزرگراه ها شود ."

آژانس گفت ، این آیین نامه پیشنهادی استاندارد های محافظت از صندلی های جلو مسافر را در صندلی راننده سنتی یک وسیله نقلیه مستقل به جای الزامات ایمنی مخصوص صندلی راننده اعمال می کند. در این آیین نامه آمده است: "دلیل منطقی که در این اخطار مورد بحث قرار می گیرد این است که سرنشینان در صورت وجود هیچکدام در وسیله نقلیه ، نیازی به محافظت از سیستم کنترل فرمان ندارند."

NHTSA گفت که این مقررات مربوط به وسایل نقلیه ای است که خودمختار عمل می کنند اما توسط انسان در صندلی راننده نیز قابل کنترل است.

NHTSA در این آیین نامه می گوید که بسیاری از پتانسیل های ایمنی سیستم های رانندگی خودکار "غیرقابل اثبات است و تأثیرات آن ناشناخته است" ، اما هنوز هم معتقد است بهترین راه پیش رو برای رفع موانع است.

جیسون لوین ، مدیر اجرایی مرکز غیرانتفاعی ایمنی خودکار ، یک گروه مدافع ، گفت NHTSA نباید اقدامات نظارتی را برای فناوری اثبات نشده از بین ببرد و "در واقع ممکن است ناامن باشد". وی در بیانیه ای گفت که دولت باید روی اقدامات ایمنی موجود تمرکز کند "نه تحویل شرکت ها که مورد نظر لابی ها قرار گرفته و توسط کارشناسان مورد سؤال قرار گرفته باشد."

عموم مردم حدود 60 روز فرصت دارند تا درباره این پیشنهاد اظهار نظر کنند. آژانس گفت که براساس اظهارنظرها ، NHTSA سپس این قانون را اجرا می کند.

این مقررات مربوط به وسایل نقلیه خودمختار است و به چندین توصیه هیئت ملی ایمنی حمل و نقل که در ماه گذشته در مورد وسایل نقلیه نیمه اتوماتیک با سیستم های کمک راننده ساخته شده است ، پرداخته نمی شود.

NTSB پس از چندین تصادف شدید درگیر شدن با وسایل نقلیه برقی تسلا که در سیستم کمک به راننده Autopilot شرکت فعالیت می کنند ، NTSB را توصیه کرد آزمایش های گسترده را با استفاده از NHTSA گسترش دهد تا مطمئن شود سیستم های جزئی خودکار می توانند از ورود به موانع متداول مانند مانع آزادراه جلوگیری کنند. هیئت مدیره همچنین از NHTSA خواسته است تا Autopilot را برای تعیین محل کار با خیال راحت ارزیابی کند و استانداردهای لازم برای نظارت بر رانندگان را ایجاد کند تا در حین استفاده از سیستم ها به آنها توجه کند.

NHTSA گفت که در آن زمان گزارش NTSB را مرور خواهد کرد و همه وسایل نقلیه موجود در تجارت نیازمند رانندگان انسانی است که همیشه در کنترل خود بمانند.

http://bookmark-dofollow.com/story6882805/پمپ-وکیوم-آبی

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

محققان انستیتوی فناوری استیونز یک کفی هوشمند با هوش مصنوعی ساخته اند که فوراً هر کفش را به یک آزمایشگاه آنالیز راه رفتن قابل حمل تبدیل می کند.


این کار که در ژانویه سال 2020 با عنوان IEEE Transactions of Systems عصبی و مهندسی توانبخشی گزارش شده است ، می تواند با ارائه روشی جدید برای اندازه گیری دقیق عملکرد پیاده روی در بیماران با اختلالات حرکتی یا آسیب دیدگی های اسکلتی عضلانی ، در محیط های زندگی از محققان بالینی سود ببرد. این فن آوری همچنین با کمک به آنها در بهبود روش دویدن ، می تواند به پیشرفت های قابل توجهی برای ورزشکاران منجر شود.

دامیانو زانوتو ، نویسنده اصلی و مدیر آزمایشگاه روباتیک سیستم های پوشیدنی استیونز گفت: از دیدگاه عملی ، این موضوع ارزشمند است. "ما اکنون می توانیم به صورت دقیق ، در محیط های دنیای واقعی ، پیاده سازی یک فرد را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کنیم ."

انجام یک قدم تنها ممکن است ساده به نظر برسد ، اما گرفتن اطلاعات قابل اعتماد در مورد راه رفتن یک شخص در محیط های واقعی ، همچنان یک چالش مهم برای محققان است. فن آوری های تحلیلی راهپیمایی استاندارد طلایی ، مانند سیستم های حرکت مبتنی بر دوربین و صفحات نیرو ، گران هستند و فقط می توانند در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار گیرند ، بنابراین آنها بینش کمی در مورد چگونگی قدم زدن مردم در دنیای واقعی ارائه می دهند. ظهور فن آوری های پوشیدنی مانند کفش هوشمند ، غلاف و کفی به طور بالقوه می تواند بر این محدودیت غلبه کند ، اما محصولات موجود نمی توانند اطلاعات دقیق راه رفتن را ارائه دهند.

در کارشان ، زانوتو و تیمش نشان می دهند که کفی هوشمند آنها می تواند داده های زمان واقعی را در مورد طول ، سرعت و قدرت قدم پوشاننده با دقت بهتر نسبت به فن آوری های موجود در پا پوشیده و در کسری از هزینه های سنتی تحویل دهد. تجهیزات آزمایشگاهی. (Zanotto و تیم وی به دنبال دو اختراع ثبت شده در رابطه با SportSole هستند و چندین شرکت و حق رای دادن ورزش حرفه ای از نزدیک کار تیم را دنبال می کنند.)

فن آوری SportSole این تیم با استفاده از شتاب سنج و ژیروسکوپ برای نظارت بر حرکت و جهت گیری خاص خود در فضا ، و مجموعه ای از سنسورهای نیرو برای تشخیص فشار پلانتار ، به آن امکان می دهد 500 قرائت در ثانیه را ضبط کند - در حدود پنج برابر شدن از سرعت سنج های هوشمند و دیگر راه های پوشیدنی- ابزارهای تحلیل

اما جادوی واقعی در خارج از کفش اتفاق می افتد. سنسورهای حرکتی پوشیدنی ذاتاً پر سروصدا هستند. برای غلبه بر این چالش ، زانوتو آن 500 اندازه گیری در هر ثانیه را به چند ویژگی اصلی تبدیل می کند ، سپس نتایج را به یک الگوریتم هوش مصنوعی قادر به استخراج سریع پارامترهای راه رفتن می داند که دقیقاً در چند درصد امتیاز دارند.

این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل راه رفتن AI است که از نظر محاسباتی فشرده هستند و برای تجزیه و تحلیل بعدی نیاز به ثبت داده دارند. سیستم استیون به مراتب کارآمدتر است و این امکان را می دهد تا در یک میکروکنترلر که قادر به انجام آنالیز راه رفتن در زمان واقعی است ، پخته شود.

این سیستم همچنین بدون در نظر گرفتن اینکه مشتری در حال پیاده روی یا دویدن است ، کار می کند و بدون نیاز به کالیبراسیون یا سفارشی سازی برای کاربران خاص ، نتایج دقیقی را ایجاد می کند. آزمایشات مقدماتی نشان می دهد که SportSole حتی با کودکانی در سن سه سالگی و سالمندان با اختلالات دهلیزی کار می کند ، که الگوهای راه رفتن آنها بسیار متفاوت از بزرگسالان سالم است.

چنین دقت مداوم چشمگیر است زیرا بیشتر محققان راهپیمایی از سنسورهای رده بالا استفاده می کنند که برای کاهش خطاها از 1000 دلار یا بیشتر هزینه می کنند. در مقابل ، زانوتو و تیم وی از سنسورهای خارج از قفسه که 100 دلار قیمت دارند ، استفاده کردند و برای استخراج داده های موثق به AI متکی بودند. زانوتو گفت: "ما با هزینه ای به مراتب کمتر به همان نتیجه یا بهتر می رسیم و این مسئله وقتی بزرگتر می شود که این فناوری را ارزیابی کنیم ، بسیار زیاد است."

با این حال ، این تیم در حال حاضر روی آزمایش SportSole برای استفاده بالینی تمرکز دارد. مانیتور راه رفتن بدون دردسر و پوشیدنی می تواند به محققان کمک کند تا درمان های مبتلایان به اختلالات حرکتی را بهینه کنند ، اجازه کنترل از راه دور جمعیت آسیب پذیر را بدهند ، یا بینش مهمی در مورد ایمنی و کارآیی درمان های جدید که ممکن است راه رفتن و تعادل را تحت تأثیر قرار دهد ، ارائه دهد.

http://mediajx.com/story7934589/پمپ-وکیوم-آبی

  • writer writer
  • ۰
  • ۰

نویسنده مربوطه می گوید ، یک کشف مهم در هنگام تحقیق درباره باتری در دانشگاه ایالتی اورگان پیامدهای عمده ای برای اختراع مواد جدید با طیف گسترده ای از کاربردهای علمی و تجاری دارد.


بسیاری از مهمترین چالش های علمی ، محدودیت های موجود در مواد شناخته شده را ردیابی می کنند ، اما پدیده ای به نام "درج ضد یونی" توسط محققان کالج علوم OSU در را باز می کند "تعداد زیادی از مواد جامد جدید با مقادیر فراتر از رشته های مختلف بسیار فراتر از باتری. شیمی ، "گفت: Xiulei (دیوید) جی ، استادیار شیمی. "این نقطه آغاز یک میدان کاملاً جدید است."

به عنوان مثال ، باتری های طراحی شده با استفاده از این ساخت و ساز پتانسیل قابل توجهی برای ذخیره انرژی کم هزینه را نشان می دهند. در مقایسه با باتری های لیتیوم یونی که برای تغذیه تلفن های همراه ، لپ تاپ ها ، تجهیزات پزشکی ، ابزارهای برقی ، وسایل نقلیه و موارد دیگر استفاده می شود ، آنها ایمن تر و سازگار با محیط زیست هستند و می توانند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشند.

یافته ها تازه در Carbon Energy منتشر شده اند .

تحقیق در مورد شیمی ذخیره سازی یون در مواد جامد - به طور خاص ، به دنبال آنیون ها و نه کاتیون ها برای ذخیره انرژی - جی و دکتری. دانش آموز هانگ جیانگ اکسید منگنز Mn3O4 را به عنوان الکترود موجود در باتری یون روی مورد آزمایش قرار داد.

آزمایش میزبانی از یون های روی ناموفق بود ، اما در عوض الکترود باتری کلرید بی سابقه ای را تحویل داد ، نشان می دهد که باتری های میزبان آنیون پس از اینکه کاتیون ها در الکترودها گیر افتادند ، بهتر کار می کنند.

جی گفت: "ما انتظار داریم که این امر افتتاح درج ضد یون به عنوان یک روش کلی الکتروسینتزیک برای طراحی مواد باشد." "تخلیه باتری یا فرآیند شارژ می تواند یک ابزار سنتز قدرتمند باشد و فرایندی که در آن یک الکترود نتواند خواص مطلوب را در یک نوع باتری ارائه دهد می تواند الکتروشیمیایی دقیق مورد نیاز برای ایجاد یک الکترود عالی برای نوع دیگر باتری باشد."

انواع مختلفی از باتری ها وجود دارد اما همه آنها به همان روش اصلی کار می کنند و حاوی همان اجزای اساسی هستند: دو الکترود - آند ، که از آن الکترون ها به داخل مدار خارج می شوند و کاتدی که الکترون ها را از مدار خارجی بدست می آورد - و الکترولیت ، ماده شیمیایی است که الکترودها را از هم جدا کرده و جریان یون ها را بین آنها امکان پذیر می کند.


 
جی توضیح می دهد ، بیشتر باتری ها از طریق کاتیون ها الکتریسیته را ذخیره می کنند. کاتیون عنصری یا مولکولی است که یک یا چند الکترون را از دست می دهد و با بار مثبت همراه است. آنیون ، که می تواند برای ذخیره سازی برق نیز مورد استفاده قرار گیرد ، عنصری یا مولکولی است که یک یا چند الکترون اضافی دارد و بار منفی دارد.

جی گفت: "کمتر مواد شناخته شده ای وجود دارد که می توانند آنیون ها را به صورت برگشت پذیر نسبت به ذخیره کاتیون ها ذخیره کنند." "به عنوان نمونه ای برای ذخیره سازی کاتیون ، درج برگشت پذیر یون های لیتیوم منجر به فناوری باتری های یون لیتیوم شد."

برگشت پذیر به معنی شارژ مجدد باتری است ، مانند یک تلفن همراه.

باتری های لیتیوم یونی به خوبی کار می کنند زیرا کاتیونی که در آن ذخیره می شود کوچک و سبک است. برای ذخیره سازی آنیون ، آنیون های مطلوب هالید هستند - یک اتم هالوژن منفرد با یک الکترون اضافی. ید ، برم ، کلر و فلوئور هالوژن ها هستند و آنیون های آنها به عنوان یدید ، برمید ، کلرید و فلوراید شناخته می شوند.

جی گفت: "کلرید نسبت به انواع دیگر آنیونهایی که مورد آزمایش قرار گرفته اند نسبتاً سبک و اندک است ، یونهای پلیاتومیک حجیم مانند نیترات ، سولفات و هگزافلوروفسفات که تمایل دارند به تدریج ساختارهای الکترود را پیچیده کنند."

در این مطالعه ، کاتد Mn3O4 کلرید قابل برگشت با تأثیر زیادی پس از کاتیونهای روی (Zn2 +) در ساختار شیمیایی کاتد به دام افتاد.

جی گفت: "کاتیونهای به دام افتاده ، Mn3O4 را طوری تغییر می دهند که ذخیره برگشت پذیر کلرید بسیار زنده تر می شود." "روی و کلرید ضد یونی با یکدیگر هستند ، که باعث اثر متقابل مطلوب منجر به خواص بی سابقه ای در ظرفیت ، پتانسیل بهره برداری و دوچرخه سواری می شود. کاتد میزبان آنیون با یک آند فلز روی در باتری دوتایی کامل سلول کار می کند. با یک الکترولیت آبی. "

  • writer writer